Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych poszukuje osoby na stanowisko
Informatyk - Specjalista ds. Helpdesk
Warszawa, Rzeszów, Olsztyn
Umowa o pracę / umowa zlecenie / kontrakt b2b
Ważna do: 20 lipca 2023
ZADANIA
Obsługa Klientów wewnętrznych w ramach pierwszej i drugiej linii wsparcia IT
Bezpośrednie lub zdalne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz sieci komputerowych.
Współpraca z innymi grupami wsparcia i zespołami IT
Instalowanie i obsługa sprzętu komputerowego
Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA)
Instruktaż i szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji systemów informatycznych
Rejestrowanie i analiza problemów w systemie zgłoszeniowym
Tworzenie prostych instrukcji oraz procedur dla użytkownika
WYMAGANIA
Min. roczne doświadczenie w pracy w dziale wsparcia IT/ServiceDesku
Praktyczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows
Podstawowa wiedza z zakresu konfiguracji pakietu Office365 & Sharepoint
Znajomość obsługi i serwisowania sprzętu komputerowego
Podstawowa wiedza z zakresu środowiska Active Directory
Mile widziana wiedza z zakresu podstaw sieci komputerowych, którą chętnie rozwijasz
Umiejętność pracy zespołowej
Chęć nauki i podążania za najnowszymi trendami branży IT
Komunikatywność
Mile widziane
Lubisz wdrażać nowe rozwiązania/usprawnienia? Jesteśmy otwarci na zmiany!
Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.”
W polu temat wiadomości elektronicznej prosimy wpisać: Praca - Informatyk - specjalista ds. Helpdesk
Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kontakt: ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa). Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez sześć miesięcy od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 2 lat od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.
Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych zmieniło nazwę na VerdIT. Aktualnie znajdujesz się na archiwalnej wersji portalu. Zapraszamy na naszą nową stronę!