Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych poszukuje osoby na stanowisko

Pracownik Działu Wsparcia Użytkownika/HelpDesk

Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Ważna do:
30 Listopada 2020

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie klientów w zakresie eksploatacji systemów IT

ZADANIA

  • Bieżące wsparcie klientów w zakresie eksploatacji systemów IT
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych
  • Opieka nad sprzętem, obsługa serwisowa sprzętu
  • Konfiguracja drukarek, wymiana materiałów eksploatacyjnych
  • Konfiguracja kont użytkowników
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych.
  • Rejestrowanie i analiza problemów w systemie zgłoszeniowym
  • Tworzenie prostych instrukcji dla użytkowników i doradztwo informatyczne

WYMAGANIA

  • Bardzo dobra znajomość środowiska WINDOWS 10
  • Znajomość obsługi przystawki Active Directory
  • Znajomość obsługi/konfiguracji pakietu MS Office od 2013 do 2019
  • Umiejętność podstawowej diagnostyki sprzętu komputerowego
  • Umiejętność zdalnego poinstruowania użytkownika
  • Dbałości o potrzeby klienta i chęci rozwiązywania problemów, które zgłasza
  • Podstawowej wiedzy nt. działania sieci LAN, prostych urządzeń sieciowych (switche, routery, AP itd.)
  • Komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy.

Mile widziane

  • prawo jazdy kat B.
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego.

BENEFITY


01

TECHNOLOGIA

Pracę z najnowszymi technologiami informatycznymi i przetwarzania informacji

02

WIEDZA

Możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy i podniesienia posiadanych kwalifikacjI

03

PROJEKTY

Możliwość realizacji własnych pomysłów i współtworzenia innowacyjnych projektów


04

PRACA ZESPOŁOWA

Pracę w młodym, dynamicznym zespole i stale rozwijającej się, stabilnej firmie

05

Pakiet świadczeń socjalnych

  • Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
  • PPE
  • Bogaty pakiet socjalny
  • Dodatkowe ubezpieczenie
06

Możliwość pracy zdalnej


DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:

Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.”

W polu temat wiadomości elektronicznej prosimy wpisać: Praca - HELPDESK

Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. z o.o.
z siedzibą w Warszawie (kontakt: ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa).
Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez sześć miesięcy od dnia przesłania CV.
Za zgodą kandydatów w okresie 2 lat od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych.
Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.

Copyright © Grupa BPS | 2020