Skip to main content

Media społecznościowe

Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych

Obecność w mediach społecznościowych jest nie tylko skutecznym działaniem marketingowym pomagającym w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa, ale też niezbędnym narzędziem zbliżającym firmę do klientów, ułatwiającym budowanie i podtrzymywanie z nimi relacji.

Bank widoczny w mediach społecznościowych to Bank, który jest blisko Klienta. Wychodząc naprzeciw trendom i potrzebom rynku, przygotowaliśmy dla Państwa usługę administrowania stroną na Facebooku.

Dlaczego warto być na Facebooku?

Obecność w mediach społecznościowych wspiera budowanie świadomości marki Banku Spółdzielczego. Wybierając rodzaj publikowanych treści, możemy kreować wizerunek i dbamy o reputację Banku. Korzyści budowane są długofalowo.

Istotne

Na bieżąco publikowane aktualności pozwalają szybko dotrzeć z informacją do szerokiego grona użytkowników Facebooka. Z łatwością można je też przekazywać dalej.
Facebook to doskonałe narzędzie do dzielenia się tym, co dobre – kiedy zadowolony klient zostawia na stronie opinię, serwis pokazuje tę informację gronu jego znajomych.
Strona na Facebooku to kolejna ścieżka dotarcia do oferty Banku, jednocześnie umożliwiająca zbieranie opinii i sugestii od Klientów.
Prowadzenie profilu firmowego Banku wspiera jego wizerunek przedsiębiorstwa stosującego nowoczesne rozwiązania, chętnie używane przez Klientów.
Facebook to platforma do prowadzenia dialogu z Klientami ułatwiająca rozwiązywanie ich problemów. Daje okazję do angażowania odbiorców w różnorodne inicjatywy, takie jak edukacja finansowa, akcje społeczne czy promocja zdrowego stylu życia.

Co obejmuje oferta?

  • Wybierzemy odpowiednią nazwę konta i zadbamy o właściwe ustawienia prywatności strony tak, aby Bank był bezpieczny i nie narażał swojego wizerunku.

  • Udostępnimy na profilu wszystkie dane Banku, które mogą być przydatne jego Klientom.

  • Z góry ustalimy kiedy i jak często będziemy dodawać posty.

  • Opracowanie i publikacja postów zgodnie z harmonogramem, na podstawie materiałów dostarczonych przez Bank – podpowiemy, w jakiej formie prezentować treści, aby były różnorodne i przyciągały uwagę.